Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23920 walker

Tłumik 23920 WALKER

23920 Tłumik WALKER
walker 23920
Tłumik 23920
23920
walker 23920 Tłumik
Tłumik 23920 walker
Tłumik 23920 walker
Tłumik 23920 walker
Tłumik 23920 walker
Tłumik 23920 walker
Tłumik 23920 walker
353.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23920

producent:

WALKER

Długość [mm] 1000
Ciężar [kg] 6,024
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490239204

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23920 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FUSION 1.6 08.02-11.09

Tłumik 23920 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Tłumik 23920 producenta WALKER

FORD

1383119, 1557609, 1578074, 5N115K244GA, 5N115K244GB, ME5N1J5K244G1A

numery OEM:
FORD      1383119
FORD      1557609
FORD      1578074
FORD      5N115K244GA
FORD      5N115K244GB
FORD      ME5N1J5K244G1A

Zastosowanie Tłumik 23920 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23920 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.