Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 t XWD (2009.05-2015.02) 241km » 23995 walker
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 T Xwd (2009.05-2015.02) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23995 WALKER

23995 Tłumik WALKER
walker 23995
406.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23995

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]940
Ciężar [kg]7,370
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490239952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23995 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA VI 1.6D 06.08-04.17
numery OEM:
FORD      1521752
FORD      1540183
FORD      1556634
FORD      1673787
FORD      8V515K244EA
FORD      8V515K244EB
FORD      8V515K244EC
FORD      8V515K244ED
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23995 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23995 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.