Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco TRAKKER I AD380T38W (2007-2012) 379km » 23996 walker
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad380t38w (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23996 WALKER

23996 Tłumik WALKER
walker 23996
Tłumik 23996
23996
walker 23996 Tłumik
Tłumik 23996 walker
Tłumik 23996 walker
Tłumik 23996 walker
Tłumik 23996 walker
353.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23996

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]930
Ciężar [kg]7,230
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490239969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23996 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA VI 1.4D/1.5D/1.6D 06.08-04.17
numery OEM:
FORD      1521751
FORD      1521756
FORD      1540182
FORD      1540184
FORD      1556633
FORD      1556635
FORD      1673786
FORD      1673788
FORD      1804959
FORD      1907945
FORD      8V515K244DA
FORD      8V515K244DB
FORD      8V515K244DC
FORD      8V515K244DD
FORD      8V515K244DE
FORD      8V515K244FA
FORD      8V515K244FB
FORD      8V515K244FC
FORD      8V515K244FD
FORD      ME8V515K244D1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23996 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23996 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.