Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 24154 walker

Tłumik 24154 WALKER

24154 Tłumik WALKER
walker 24154
Tłumik 24154
24154
walker 24154 Tłumik
Tłumik 24154 walker
Tłumik 24154 walker
Tłumik 24154 walker
Tłumik 24154 walker
250.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24154

producent:

WALKER

Długość [mm] 1250
Ciężar [kg] 7,592
Litera rozpoznawcza 64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490241542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24154 WALKER

Koszt kaucji: 0.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, SKODA FABIA II 1.2 03.10-05.15

Tłumik 24154 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tłumik 24154 producenta WALKER

SKODA

6R6253609AA, 6R6253609AK, 6R6253609AS, 6R9253609B

SEAT

6R6253609AA, 6R6253609AK, 6R6253609AS

numery OEM:
SEAT      6R6253609AA
SEAT      6R6253609AK
SEAT      6R6253609AS
SKODA      6R6253609AA
SKODA      6R6253609AK
SKODA      6R6253609AS
SKODA      6R9253609B

Zastosowanie Tłumik 24154 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24154 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.