Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volkswagen GOLF V Variant (1K5) 1.6 (2007.06-2009.07) 102km » 24176 walker
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf V Variant (1k5) 1.6 (2007.06-2009.07) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24176 WALKER

24176 Tłumik WALKER
walker 24176
Tłumik 24176
24176
walker 24176 Tłumik
Tłumik 24176 walker
Tłumik 24176 walker
Tłumik 24176 walker
Tłumik 24176 walker
351.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24176

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]800
Ciężar [kg]5,200
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24176 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: NISSAN JUKE 1.6 06.10-12.19
numery OEM:
NISSAN      201001KA0A
NISSAN      201001KX0A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24176 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24176 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.