Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault TRAFIC II Furgon (FL) 2.0 16V (FL0L, FL0N, FL0W, FL02) (2006.08-???) 117km » 24178 walker
wybrany samochód: 
Renault Trafic Ii Furgon (fl) 2.0 16v (fl0l, Fl0n, Fl0w, Fl02) (2006.08-???) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24178 WALKER

24178 Tłumik WALKER
walker 24178
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24178

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]770
Ciężar [kg]5,956
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490241788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24178 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: NISSAN JUKE 1.5D 06.10-12.19
numery OEM:
NISSAN      201001KK0A
NISSAN      201001KK1A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24178 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24178 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.