Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C3 IV (CC_, CB_) 1.2 Hybrid 100 (CCHPY7) (2024-???) 101km » 24294 walker
wybrany samochód: 
Citroën C3 Iv (cc_, Cb_) 1.2 Hybrid 100 (cchpy7) (2024-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 24294 WALKER

24294 Tłumik WALKER
293.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

24294

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1030
Ciężar [kg]7,6
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz rurką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz przesłoną rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490242945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 24294 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E, CORSA E/HATCHBACK 1.2/1.2LPG 12.09-
numery OEM:
OPEL      13263392
OPEL      852501
VAUXHALL      13263392
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 24294 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 24294 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.