Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C14 G, 40C14 G/P (2007.07-2011.08) 136km » 71099 walker
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 40c14 G, 40c14 G/p (2007.07-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71099 WALKER

71099 Tłumik WALKER
walker 71099
Tłumik 71099
71099
walker 71099 Tłumik
Tłumik 71099 walker
Tłumik 71099 walker
Tłumik 71099 walker
Tłumik 71099 walker
Tłumik 71099 walker
323.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71099

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1310
Ciężar [kg]8,930
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490710994

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71099 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 1310mm) pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC 1.4/1.6/2.0 01.96-08.03
numery OEM:
RENAULT      7700844697
RENAULT      7700844699
RENAULT      7700844702
RENAULT      8671093177

Zastosowanie Tłumik 71099 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71099 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.