Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Daihatsu SIRION (M3_) 1.3 (M301) (2008.03-???) 91km » 71213 walker
wybrany samochód: 
Daihatsu Sirion (m3_) 1.3 (m301) (2008.03-???) 91km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 71213 WALKER

71213 Tłumik WALKER
walker 71213
Tłumik 71213
71213
walker 71213 Tłumik
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
Tłumik 71213 walker
278.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

71213

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]810
Ciężar [kg]8,080
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490712134

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 71213 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 810mm) pasuje do: CITROEN C4, C4 I, PEUGEOT 307, 308 I 1.6/1.6ALK 08.00-10.14
numery OEM:
CITROËN      1726KF
CITROËN      1726TZ
CITROËN      1726XT
CITROËN      1730H9
PEUGEOT      1726KE
PEUGEOT      1726KF
PEUGEOT      1726TZ
PEUGEOT      1726XT
PEUGEOT      1730H9
PEUGEOT      9805296880

Zastosowanie Tłumik 71213 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 71213 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.