Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ssangyong REXTON / REXTON II (GAB_) 2.7 Xdi (2005.03-2006.08) 165km » 72183 walker
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton / Rexton Ii (gab_) 2.7 Xdi (2005.03-2006.08) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 72183 WALKER

72183 Tłumik WALKER
walker 72183
Tłumik 72183
72183
walker 72183 Tłumik
Tłumik 72183 walker
Tłumik 72183 walker
Tłumik 72183 walker
327.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72183

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]870
Ciężar [kg]8,900
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490721839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72183 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 870mm) pasuje do: CITROEN C5 I 2.2D 03.01-08.04
numery OEM:
CITROËN      1726HJ
zamienniki:
13.2.56
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 72183 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72183 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.