Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 946 097 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 BOSCH

1 987 946 097 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 946 097
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097
1 987 946 097
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1468

numer części:

1 987 946 097

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1468
nr EAN 3165143348635

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1468) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, FIAT DUCATO, SCUDO, ULYSSE 2.0/2.0D/2.2D 06.98-

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 producenta BOSCH

PEUGEOT

5750T5

CITROËN

5750EM

FIAT

9633478180, 9652746580, K9633478180, K9652746580

LANCIA

9633478180, 9652746580, K9633478180, K9652746580

numery OEM:
CITROËN      5750 EM
FIAT      9633478180
FIAT      9652746580
FIAT      K9633478180
FIAT      K9652746580
LANCIA      9633478180
LANCIA      9652746580
LANCIA      K9633478180
LANCIA      K9652746580
PEUGEOT      5750 T5

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 097 BOSCH:

robert, ostrów wielkopolski
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Jerzy, Zielonka
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafal, Torun
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Sochaczew
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Trojanów
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Warszawa
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Dariusz, Ząbki
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, SOSNOWIEC
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PAWEŁ, Warszawa
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.