Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 880 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 880 BOSCH

1 987 947 880 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 880
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 880
1 987 947 880
17.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

3 PK 760

numer części:

1 987 947 880

producent:

BOSCH

Ilość żeber 3
Długość [mm] 760
nr EAN 3165141045284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 880 BOSCH

Pasek wielorowkowy (3PK760) pasuje do: HONDA CIVIC II, CIVIC IV, CONCERTO, CRX II; KIA CLARUS; LAND ROVER FREELANDER I; LEXUS ES; MAZDA 626 III; MG MG ZR, MG ZS; ROVER 200, 200 I 1.1-2.5 01.83-
numery OEM:
AUSTIN      GFB 360
AUSTIN      GFB 372
AUSTIN      GFB 70755
DAIHATSU      44318 87703
HONDA      31110 PK3 0030
HONDA      31110 PK3 0031
HONDA      31110-PK3-003
HONDA      31110-PM3-003
HONDA      31110-PM3-004
HONDA      31110-PM3-014
HONDA      31110-PM3-024
HONDA      31110-PM5-A11
MAZDA      F201 18 381A 9C
MAZDA      F201-18-381
MAZDA      F201-18-381A
MAZDA      F201-18-381X
MAZDA      F2F6-18-381
MG      GFB 70755
MG      GMB 30755
ROVER      CDU 2160
ROVER      GFB 360
ROVER      GFB 367
ROVER      GFB 372
ROVER      GFB 70755
ROVER      GMB 30755
ROVER      GMB 30760
TOYOTA      90080 91054
TOYOTA      90080 91079
TOYOTA      90916 02177
TOYOTA      90916 02205
TOYOTA      90916 02318
TOYOTA      99363 00760
TOYOTA      99363 20760
TOYOTA      99363 20760 83
TOYOTA      99363 50760
TOYOTA      99363 70760
TOYOTA      99363 77600
TOYOTA      99363 90760
KIA      0K954 18381
LEXUS      90916 02177
LAND ROVER      CDU 2160

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 880 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 880 BOSCH:

2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.