Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 384-791 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 384-791 HELLA

8AC 355 384-791 Zacisk hamulca HELLA
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8479

numer części:

8AC 355 384-791

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 41
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów 8AC 355 384-801
Techniczny numer informacyjny AC8479
nr EAN 4082300414592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 384-791 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      4401100Q0A
NISSAN      4401100QAC
OPEL      4414623
OPEL      4418034
OPEL      4422171
OPEL      93174805
OPEL      93192386
OPEL      95516292
RENAULT      7701056166
RENAULT      7711135704
VAUXHALL      4414623
VAUXHALL      4418034
VAUXHALL      4422171
VAUXHALL      93174805
VAUXHALL      93192386
VAUXHALL      95516292

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 384-791 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu