Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E210H D226 hengst

Filtr oleju E210H D226 HENGST

E210H D226 Filtr oleju HENGST
hengst E210H D226
Filtr oleju E210H D226
E210H D226
hengst E210H D226 Filtr oleju
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

2169130000

numer części:

E210H D226

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 61
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Wysokość [mm] 56
nr EAN 4030776025309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E210H D226 HENGST

Filtr oleju pasuje do: DAIHATSU CHARADE VIII, MATERIA, SIRION, LOTUS ELISE, SUBARU JUSTY IV, TREZIA, TOYOTA ALLION II, AURIS, AVENSIS, BB II, C-HR, COROLLA, IQ, ISIS, MATRIX, PREMIO 1.0-2.0 12.01-

Filtr oleju E210H D226 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

ASTON MARTIN

VANQUISH, DB9, DB9 Volante, VANTAGE, VANTAGE Volante, RAPIDE, DBS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Filtr oleju E210H D226 producenta HENGST

TOYOTA

0415240040, 0415240060, 04152B1090, 04152YZZA7, 15613YZZA6

SUBARU

0415240060

DAIHATSU

04152B1010

numery OEM:
DAIHATSU      04152B1010
SUBARU      04152-40060
TOYOTA      04152-40040
TOYOTA      04152-40060
TOYOTA      04152-B1090
TOYOTA      04152-YZZA7
TOYOTA      15613-YZZA6

Zastosowanie Filtr oleju E210H D226 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E210H D226 HENGST:

2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST