Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » E826H D268 hengst

Filtr oleju E826H D268 HENGST

E826H D268 Filtr oleju HENGST
hengst E826H D268
Filtr oleju E826H D268
E826H D268
hengst E826H D268 Filtr oleju
Filtr oleju E826H D268 hengst
Filtr oleju E826H D268 hengst
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

2455130000

numer części:

E826H D268

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 36
Wysokość [mm] 101
nr EAN 4030776028560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E826H D268 HENGST

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, TONALE, FIAT 500L, 500X, BRAVO, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, FREEMONT, GRANDE PUNTO, IDEA 1.3D-2.3D 09.07-

Filtr oleju E826H D268 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Filtr oleju E826H D268 producenta HENGST

FIAT

55223416, 71754237, K68103969AA

OPEL

650111

SUZUKI

1651062M00, 1651062M00000

JEEP

71754237, 71754675

numery OEM:
CHRYSLER      68103969AA
FIAT      55223416
FIAT      71754237
FIAT      K68103969AA
OPEL      650111
SUZUKI      16510-62M00
SUZUKI      16510-62M00-000
JEEP      71754237
JEEP      71754675

Zastosowanie Filtr oleju E826H D268 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E826H D268 HENGST:

2021-02-24
 5/5
Polecam
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-22
 5/5
Ok
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST