Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Długość [mm] | 80 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
średnica zewnętrzna [mm] | 65 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 3322937910038 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU100 TRW
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183Q, 4D0407183S
4D0407183AB, 4D0407183AC, 4D0407183M, 4D0407183N, 4D0407183Q, 4D0407183S
AUDI | 4D0 407 183 AB | |
AUDI | 4D0 407 183 AC | |
AUDI | 4D0 407 183 M | |
AUDI | 4D0 407 183 N | |
AUDI | 4D0 407 183 Q | |
AUDI | 4D0 407 183 S | |
SEAT | 4D0 407 183 M | |
SEAT | 4D0 407 183 N | |
SEAT | 4D0 407 183 S | |
SKODA | 4D0 407 183 AB | |
SKODA | 4D0 407 183 AC | |
SKODA | 4D0 407 183 M | |
SKODA | 4D0 407 183 N | |
SKODA | 4D0 407 183 Q | |
SKODA | 4D0 407 183 S | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AB | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 AC | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 M | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 N | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 Q | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 183 S |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU100 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU100 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.