Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 23289 walker

Tłumik 23289 WALKER

23289 Tłumik WALKER
walker 23289
Tłumik 23289
23289
walker 23289 Tłumik
Tłumik 23289 walker
Tłumik 23289 walker
Tłumik 23289 walker
216.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

23289

producent:

WALKER

Długość [mm] 640
Ciężar [kg] 5,440
Litera rozpoznawcza 62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490232892

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23289 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 640mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.6/1.6D/2.0D 12.99-12.15
numery OEM:
CITROËN      1609206980
CITROËN      1726KG
CITROËN      1726QV
CITROËN      1726VF
CITROËN      1726VG
CITROËN      1726YC
CITROËN      1726YE
CITROËN      173011
CITROËN      173012
CITROËN      1730A4
CITROËN      1730A5
CITROËN      1730Q8
CITROËN      9809878680
PEUGEOT      1609206980
PEUGEOT      1726KG
PEUGEOT      1726VF
PEUGEOT      1726YC
PEUGEOT      173011
PEUGEOT      173012
PEUGEOT      1730A4
PEUGEOT      1730Q8
PEUGEOT      9809878680

Zastosowanie Tłumik 23289 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23289 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.