Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 947 827 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 827 BOSCH

1 987 947 827 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 947 827
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 827
1 987 947 827
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

4 PK 865

numer części:

1 987 947 827

producent:

BOSCH

Ilość żeber 4
Długość [mm] 865
nr EAN 3165141183771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 827 BOSCH

Pasek wielorowkowy (4PK865) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), Z4 (E85), CITROEN JUMPER I, FIAT PALIO 1.0-4.8 09.79-06.15
numery OEM:
BMW      11 28 7 512 762
BMW      11 28 7 512 971
CITROËN      1280 25
CITROËN      1280 27
FIAT      46451652
FIAT      46542303
FIAT      7743660
FIAT      7799581
FORD      7007791
FORD      V94BF 6C301 BA
HONDA      38920 PM3 0030
HONDA      38920 PM3 0031
HONDA      38920 PM3 0140
HONDA      38920-PM3-014
LANCIA      46451652
LANCIA      46542303
LANCIA      7743660
LANCIA      7799581
MAZDA      B630-15-907
MAZDA      B630-15-907A
MITSUBISHI      MD069671
NISSAN      11720 42L02
NISSAN      11720 42L12
NISSAN      11720 67S00
NISSAN      11720 V7300
NISSAN      11720 V7301
NISSAN      11720 V7310
NISSAN      11920 58S00
PEUGEOT      1280 25
PEUGEOT      1280 27
PORSCHE      999 192 214 50
TOYOTA      90916 02202
TOYOTA      90916 02354
TOYOTA      90916 02364
TOYOTA      99364 00860
TOYOTA      99364 00870
TOYOTA      99364 20860
TOYOTA      99364 50860
TOYOTA      99364 50870
TOYOTA      99364 70860
TOYOTA      99364 80860
HYUNDAI      25211 21200

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 827 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 947 827 BOSCH:

2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2024-08-31
 5/5
dobra jakość
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.