Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 13,1 | |
Długość [mm] | 93 | |
nr EAN | 8717109352580 |
Długość [mm] | 113 | |
Grubość [mm] | 69,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,45 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 5050063187892 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 RHT | |
nr EAN | 3358960644848 |
Długość [mm] | 110 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 68 | |
nr EAN | 5012759378106 |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 A | |
nr EAN | 4014870429287 |
Długość [mm] | 113 | |
Grubość [mm] | 69,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,37 | |
dla numeru OE | 48520-0M085 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową | |
nr EAN | 4027816427728 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość całkowita [mm] | 322 | |
Gwint zewn. [mm] | M14X1,5 | |
Gwint zewn. 1 [mm] | M 16 X 1 | |
nr EAN | 8052553124209 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 4047437304055 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 5907558553796 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 95 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074479131 |
Ciężar [kg] | 0,400 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Kraj producenta pojazdu | Japonia | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096372476 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 15,5 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 94 | |
Długość 2 [mm] | 19,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 13 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197314294 |
Wymiar gwintu | 14x1,5 | |
nr EAN | 5703858879020 |
Ciężar netto [g] | 366 | |
nr EAN | 5908281451373 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 94 | |
Ciężar [kg] | 0,412 | |
nr EAN | 8435130353955 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 94 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
nr EAN | 5413978175574 |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Długość [mm] | 115,2 | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
nr EAN | 3322937577699 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023