Wymiar gwintu | M14 x 1.5 |
Wymiar stożka [mm] | 14 |
Długość [mm] | 167 |
Szerokość [mm] | 39 |
Wysokość [mm] | 87 |
EAN | 5012759654880 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ciężar [kg] | 0,52 | |
Długość opakowania [cm] | 29,6 | |
Szerokość opakowania [cm] | 4,0 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4,0 | |
nr EAN | 4056111028880 |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 253 |
Ciężar [kg] | 0,579 |
Rozmiar klucza | 34 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
z przeciwnakrętką | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Szerokość [mm] | 273 |
Ciężar [kg] | 0,62 |
Wymiar stożka [mm] | 17 |
Materiał | Stal |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 273 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość 1 [mm] | 274 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 147 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4040074283226 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 254 | |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
nr EAN | 4040074292228 |
Długość [mm] | 273,5 |
Średnica 1 [mm] | 17 |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Średnica 1 [mm] | 16,5 |
Kształt | prosty |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 147,5 |
Długość 2 [mm] | 31,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1.25 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 148 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13,6 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
nr EAN | 5413978276691 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025