Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » układ kierowniczy Nissan MAXIMA / MAXIMA QX IV Station Wagon (A32) » końcówki drążków kierowniczych Nissan MAXIMA / MAXIMA QX IV Station Wagon (A32)

końcówki drążków kierowniczych do NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV Station Wagon (A32)

wybierz typ samochodu NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV Station Wagon (A32):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,1
Długość [mm] 93
nr EAN 8717109352580
Wymiar stożka [mm] 13
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5 A
nr EAN 4014870429287
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 330
Gwint zewn. [mm] M18X 1,5
Gwint zewn. 1 [mm] 16
nr EAN 8033001489071
Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 121,5
Gwint wewnętrzny [mm] 14 x 1,5
Długość gwintu [mm] 50
Wysokość zabudowy 69,2
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. 1 [mm] 12 x 1,25
nr EAN 8033001169171
cena brutto:
39.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś przednia
Szerokość [mm]328,5
Ciężar [kg]0,64
Wymiar stożka [mm]14,5
MateriałStal
Rozmiar gwintu 1M16X1.0
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość przegub osiowy [mm]328,5
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 4047437304055
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar gwintu M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
nr EAN 5907558553796
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 95
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
nr EAN 4040074479131
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15,5
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 94
Długość 2 [mm] 19,5
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197314294
Gwint zewn. 1 [mm] M16x1
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 311,5
Ciężar [kg] 0,58
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8435130388148
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka 1/6
Długość [mm] 94
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 12,8
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,25R
nr EAN 5413978175574
Długość [mm] 94
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,25
parzyste numery artykułów VKDY 812015
nr EAN 7316579292542
Wymiar stożka [mm] 12,9
Długość [mm] 115,2
Gwint zewn. [mm] M12x1,25
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 3322937577699
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.