Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ zapłonowy Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A) » moduł zapłonowy Mitsubishi ECLIPSE I (D2_A)

moduł zapłonowy do MITSUBISHI ECLIPSE I (D2_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI ECLIPSE I (D2_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,53
Ilość otworów 2
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379089628
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883018
Średnica otworu od [mm] 7,3
nr EAN 8053379436705
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,298
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379091546
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883018
Średnica otworu od [mm] 7,3
nr EAN 8053379092987
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379093144
nr EAN 8001063481005
nr EAN 8001063716213
nr EAN 8001063708447
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
dla numeru OE 56032521AB
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
dla numeru OE MD362907
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze strzemieniem mocującym
cena brutto:
150.99 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,59
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,38
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.