Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ zapłonowy Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) » moduł zapłonowy Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853)

moduł zapłonowy do AUDI 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853)

wybierz typ samochodu AUDI 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 55
Ciężar [kg] 0,698
Gwintowana złączka M5x0.8
Ilość połączeń 2
Numer artykułu zalecanego dodatku 883032
Numer artykułu zalecanego dodatku 883058
nr EAN 8053379090433
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 55
Ciężar [kg] 0,698
Gwintowana złączka M5x0.8
Ilość połączeń 2
Numer artykułu zalecanego dodatku 883058
Numer artykułu zalecanego dodatku 883032
nr EAN 8053379090440
Ciężar [kg] 0,147
nr EAN 4027816171928
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 7
nr EAN 4082300558524
Ograniczenia producenta OE BOSCH
Wersja Hall
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380041
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063485423
Ilość biegunów 7
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor niebieski
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Napięcie [V] 12
Jakość EQUIVALENT
dla numeru artykułu 10489E
Układ zapłonowy cewkowy Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cewki
Ilość biegunów 7
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Cewka zapłonowa Z korpusem z radiatorem
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cewki
Ciężar [kg] 0,16193
nr EAN 4046001319709
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.