Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford FOCUS C-MAX (DM2) 1.8 Flexifuel (2006.01-2007.03) 125km » E110M D02 hengst
wybrany samochód: 
Ford Focus C-max (dm2) 1.8 Flexifuel (2006.01-2007.03) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E110M D02 HENGST

E110M D02 Filtr oleju HENGST
hengst E110M D02
Filtr oleju E110M D02
E110M D02
hengst E110M D02 Filtr oleju
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

165110000

numer części:

E110M D02

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]96
Średnica wewnętrzna 1 [mm]14
Średnica wewnętrzna 2 [mm]14
Wysokość [mm]110
nr EAN4030776000542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E110M D02 HENGST

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES O 309, /8 (W115), HECKFLOSSE (W110), T2/L, BMW 501, CASE IH 500, FIATAGRI 200, 300, 400, THERMO KING MWCL, SLR, SRL, UL OM615.910-OM621.932
numery OEM:
BMW      33 71 0 530 209
CHRYSLER      1405639
CHRYSLER      1733882
FIAT      1909104
FIAT      40060883
FIAT      4060883
FIAT      540955
FIAT      74502499
FIAT      74734248
FIAT      8301501
FIAT      9900591
FIAT      9900893
FIAT      9901090
FIAT      CO 2352
FORD      1 495 703
FORD      5 000 678
FORD      5 000 830
FORD      5 001 753
FORD      5 004 748
FORD      5 007 123
FORD      5 014 391
IVECO      0190 9104
IVECO      0406 0883
IVECO      0990 0591
IVECO      0990 0893
IVECO      0990 1090
IVECO      883 834
MERCEDES-BENZ      000 180 02 09
MERCEDES-BENZ      000 184 85 25
MERCEDES-BENZ      A000 180 02 09
MERCEDES-BENZ      A000 184 85 25
VOLVO      89340
BORGWARD      071 306 9901
VAG      000 390 8171
ROLLS-ROYCE      00 00 2 005 216
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E110M D02 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E110M D02 HENGST:

Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST