Rodzaj filtra | Wkład filtra | |
średnica zewnętrzna [mm] | 96 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 14 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 14 | |
Wysokość [mm] | 110 | |
nr EAN | 4030776000542 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E110M D02 HENGST
BMW | 33 71 0 530 209 | |
CHRYSLER | 1405639 | |
CHRYSLER | 1733882 | |
FIAT | 1909104 | |
FIAT | 40060883 | |
FIAT | 4060883 | |
FIAT | 540955 | |
FIAT | 74502499 | |
FIAT | 74734248 | |
FIAT | 8301501 | |
FIAT | 9900591 | |
FIAT | 9900893 | |
FIAT | 9901090 | |
FIAT | CO 2352 | |
FORD | 1 495 703 | |
FORD | 5 000 678 | |
FORD | 5 000 830 | |
FORD | 5 001 753 | |
FORD | 5 004 748 | |
FORD | 5 007 123 | |
FORD | 5 014 391 | |
IVECO | 0190 9104 | |
IVECO | 0406 0883 | |
IVECO | 0990 0591 | |
IVECO | 0990 0893 | |
IVECO | 0990 1090 | |
IVECO | 883 834 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 02 09 | |
MERCEDES-BENZ | 000 184 85 25 | |
MERCEDES-BENZ | A000 180 02 09 | |
MERCEDES-BENZ | A000 184 85 25 | |
VOLVO | 89340 | |
BORGWARD | 071 306 9901 | |
VAG | 000 390 8171 | |
ROLLS-ROYCE | 00 00 2 005 216 |
Zastosowanie Filtr oleju E110M D02 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E110M D02 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.