Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Fiat MULTIPLA (186_) 1.9 JTD 115 (2002.07-2010.06) 115km » E174H D11 hengst
wybrany samochód: 
Fiat Multipla (186_) 1.9 Jtd 115 (2002.07-2010.06) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E174H D11 HENGST

E174H D11 Filtr oleju HENGST
hengst E174H D11
Filtr oleju E174H D11
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

175110000

numer części:

E174H D11

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]120
Średnica wewnętrzna 1 [mm]56
Średnica wewnętrzna 2 [mm]56
Wysokość [mm]193
nr EAN4030776000764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E174H D11 HENGST

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MAN F9, F90, NL, MERCEDES LK/LN2, MK, NG, O 301, O 303, O 304, O 330, O 403, O 404, NEOPLAN JETLINER, TRANSLINER, SETRA 200 D2565MF-OM446.938 08.73-
numery OEM:
FORD      5011427
FORD      5011437
MERCEDES-BENZ      000 180 10 09
MERCEDES-BENZ      001 184 02 25
MERCEDES-BENZ      001 184 04 25
MERCEDES-BENZ      001 184 05 25
MERCEDES-BENZ      001 184 37 25
MERCEDES-BENZ      362 180 01 10
MERCEDES-BENZ      401 180 00 09
MERCEDES-BENZ      401 180 00 11
MERCEDES-BENZ      401 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 001 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 001 184 04 25
MERCEDES-BENZ      A 001 184 05 25
MERCEDES-BENZ      A 001 184 37 25
MERCEDES-BENZ      A 362 180 01 10
MERCEDES-BENZ      A 401 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 401 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A000 180 10 09
MERCEDES-BENZ      A401 180 00 11
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E174H D11 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E174H D11 HENGST:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST