Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 21 |
Wysokość [mm] | 199 |
nr EAN | 4030776000818 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E197H D06 HENGST
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
0001800809, 0011844225, 0011844325, 0011845225, 0011845525, 3521800109, 3661800009, 3661800309, 3661800310, 3661800809, 3661840125, 3661840825, 3661840925, 3661841025, A3661800009, A3661800809, A0001800809, A0011844225, A0011844325, A0011845225, A0011845525, A3521800109, A3661800309, A3661800310, A3661840925
DAF | 323240 | |
FIAT | 61232779 | |
FIAT | 9007791 | |
FORD | 5 000 866 | |
MERCEDES-BENZ | 000 180 08 09 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 42 25 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 43 25 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 52 25 | |
MERCEDES-BENZ | 001 184 55 25 | |
MERCEDES-BENZ | 352 180 01 09 | |
MERCEDES-BENZ | 366 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | 366 180 03 09 | |
MERCEDES-BENZ | 366 180 03 10 | |
MERCEDES-BENZ | 366 180 08 09 | |
MERCEDES-BENZ | 366 184 01 25 | |
MERCEDES-BENZ | 366 184 08 25 | |
MERCEDES-BENZ | 366 184 09 25 | |
MERCEDES-BENZ | 366 184 10 25 | |
MERCEDES-BENZ | A 366 180 00 09 | |
MERCEDES-BENZ | A 366 180 08 09 | |
MERCEDES-BENZ | A000 180 08 09 | |
MERCEDES-BENZ | A001 184 42 25 | |
MERCEDES-BENZ | A001 184 43 25 | |
MERCEDES-BENZ | A001 184 52 25 | |
MERCEDES-BENZ | A001 184 55 25 | |
MERCEDES-BENZ | A352 180 01 09 | |
MERCEDES-BENZ | A366 180 03 09 | |
MERCEDES-BENZ | A366 180 03 10 | |
MERCEDES-BENZ | A366 184 09 25 |
Zastosowanie Filtr oleju E197H D06 HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju E197H D06 HENGST:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.