Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 270 CDI (203.216) (2001.03-2007.08) 163km » E197H D23 hengst
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 270 Cdi (203.216) (2001.03-2007.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju E197H D23 HENGST

E197H D23 Filtr oleju HENGST
hengst E197H D23
Filtr oleju E197H D23
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (17 ocen)
numery handlowe:

43130000

numer części:

E197H D23

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]83
Średnica wewnętrzna 1 [mm]21
Średnica wewnętrzna 2 [mm]21
Wysokość [mm]199
nr EAN4030776000825

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju E197H D23 HENGST

Filtr oleju (wkład filtra) pasuje do: MERCEDES MK, NG, O 304, O 330, O 340, O 403, O 404, SK, TOURISMO (O 350), NEOPLAN MEGALINER, STARLINER, TRANSLINER, SETRA 300 DV15TIS-OM446.946 08.73-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      366 184 01 25
MERCEDES-BENZ      366 184 05 25
MERCEDES-BENZ      366 184 08 25
MERCEDES-BENZ      366 184 10 25
MERCEDES-BENZ      401 180 01 09
MERCEDES-BENZ      441 180 00 09
MERCEDES-BENZ      441 180 01 09
MERCEDES-BENZ      441 180 02 09
MERCEDES-BENZ      441 180 03 09
MERCEDES-BENZ      A 366 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 366 184 05 25
MERCEDES-BENZ      A 366 184 08 25
MERCEDES-BENZ      A 366 184 10 25
MERCEDES-BENZ      A 401 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 441 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 441 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 441 180 02 09
MERCEDES-BENZ      A 441 180 03 09
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju E197H D23 HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju E197H D23 HENGST:

Kamil, Sztum
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Stara Błotnica
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Nowogard
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Przyłęki
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Wieluń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2022-03-20
 5/5
ok
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Czesław, Sejny
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Białystok
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Szczecin
2019-11-22
 5/5
Ok
Grzegorz, Sieraków
2020-12-28
 5/5
Ok
Marcin, Poznań
2021-02-24
 5/5
Polecam

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST