Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 238 knecht

Filtr oleju OC 238 KNECHT

OC 238 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 238
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (152 ocen)
numery handlowe:

78765976

numer części:

OC 238

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,0
Wysokość [mm] 115
Gwintowana złączka 1"-12UNF-1B
Średnica 2 [mm] 71,6
Średnica 3 [mm] 62,5
Moment dokręcenia [Nm] 10
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026034088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 238 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BENTLEY ARNAGE, AZURE, AZURE II, BROOKLANDS, CONTINENTAL, CORNICHE, EIGHT, MULSANNE, TURBO R, JAGUAR XJ, XJSC, ROLLS-ROYCE CORNICHE II, CORNICHE V 2.9-6.8 03.71-

Filtr oleju OC 238 ma zastosowanie do modeli samochodów

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

DAIMLER

SUPER EIGHT

ASTON MARTIN

VANQUISH, DB9, DB9 Volante, VANTAGE, VANTAGE Volante, RAPIDE, DBS

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

Numery OE Filtr oleju OC 238 producenta KNECHT

JAGUAR

C42797, EAC1467, EBC10303, EBC9658, JRTZ1165, RTC1165

ASTON MARTIN

4481118, SPE6757

ROLLS-ROYCE

RH10003, UE40893

BENTLEY

07V121717, 07V121717A

numery OEM:
GMC      93156480
GMC      9975154
GMC      9975189
JAGUAR      C42797
JAGUAR      EAC1467
JAGUAR      EBC10303
JAGUAR      EBC9658
JAGUAR      JRTZ1165
JAGUAR      RTC1165
ROLLS-ROYCE      RH10003
ROLLS-ROYCE      UE40893
BENTLEY      07V121717
BENTLEY      07V121717A
ASTON MARTIN      4481118
ASTON MARTIN      SPE6757

Zastosowanie Filtr oleju OC 238 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 238 KNECHT:

2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Jw
2023-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-11
 5/5
Filtr OC 264 knecht założyłem już do swojego samochodu, sprawuje się znakomicie
2024-02-08
 3/5
Filtr oleju nie był uszkodzony ale opakowanie było rozcięte czymś ostrym
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-22
 5/5
Używam od lat to chyba najlepsza rekomendacja.
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2021-06-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-22
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-06-22
 3/5
Drogo
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Zamówiłem OC 275 i dostawa była już na drugi dzień
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2023-12-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.