Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volkswagen GOLF II (19E, 1G1) 1.8 i Cat Syncro (1987.08-1991.10) 90km » OX 1161D knecht
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Ii (19e, 1g1) 1.8 I Cat Syncro (1987.08-1991.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 1161D KNECHT

OX 1161D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 1161D
Filtr oleju OX 1161D
OX 1161D
knecht OX 1161D Filtr oleju
Filtr oleju OX 1161D knecht
Filtr oleju OX 1161D knecht
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (143 ocen)
numery handlowe:

72434650

numer części:

OX 1161D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]127
Średnica [mm]73,0
Średnica wewnętrzna 2 [mm]36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]36,0
nr EAN4009026967614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 1161D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C219), E T-MODEL (S211), E T-MODEL (S212), E (W211), E (W212), M (W164), R (W251 5.5/6.2 01.06-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0001803009
MERCEDES-BENZ      1561840125
MERCEDES-BENZ      A0001803009
MERCEDES-BENZ      A1561840125
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju OX 1161D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 1161D KNECHT:

2020-09-14
 5/5
Bardzo dobry
2024-03-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2023-08-01
 5/5
Ok
2020-09-28
 5/5
zgodny z opisem
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-16
 5/5
Pasuje Toyota corolla E10
2022-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.