Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Ford TRANSIT CUSTOM V362 Furgon (FY, FZ) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 170km » OX 166/1D knecht
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Furgon (fy, Fz) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju OX 166/1D KNECHT

OX 166/1D Filtr oleju KNECHT
knecht OX 166/1D
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (149 ocen)
numery handlowe:

76816417, OX 166/1D ECO

numer części:

OX 166/1D

producent:

KNECHT

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Wysokość [mm]80
Średnica [mm]72,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]32
Średnica wewnętrzna 3 [mm]31,5
nr EAN4009026502235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OX 166/1D KNECHT

Filtr oleju pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), X1 (E84), X3 (E83), Z4 (E85) 1.6-3.0 04.00-06.15
numery OEM:
BMW      11427501676
BMW      11427501676 O.D.
BMW      11427508969
BMW      11427530668
BMW      11427619232
BMW      11427619319
BMW      7508969
BMW      7530668
BMW      7619319

Zastosowanie Filtr oleju OX 166/1D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OX 166/1D KNECHT:

2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2021-05-23
 5/5
Część pasuje bez problemu do Volvo S60. Produkt wysokiej jakości. Polecam!
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. OX 441D dobra jakość i cena
2020-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-20
 5/5
zamontowany i działa bez zarzutu
2022-04-07
 5/5
Jw
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-08-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2022-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-26
 5/5
Polecam
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2020-03-20
 5/5
Dobrze wykonana część, polecam
2021-12-06
 5/5
Najlepszy....
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.