Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 1706310 kraft automotive

Filtr 1706310 KRAFT AUTOMOTIVE

1706310 Filtr KRAFT AUTOMOTIVE
16.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1706310

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Wysokość [mm] 85
Średnica wewnętrzna [mm] 62
średnica zewnętrzna [mm] 93
Rozmiar gwintu 1 3/4 -16 UNF
Numer seryjny 1706310
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 5901159215381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr 1706310 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1498 024
FORD      5000 187
FORD      5014 515
OPEL      3430499
OPEL      650354
OPEL      6503546
OPEL      650356
OPEL      650367
VAUXHALL      650367
VAUXHALL      7984235
VAUXHALL      7984718
VOLVO      1266286
VOLVO      1266286-2
VOLVO      1266388
VOLVO      3517857
VOLVO      3517857-3
VOLVO      418432
VOLVO      418432-1

Zastosowanie Filtr 1706310 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr 1706310 KRAFT AUTOMOTIVE:

2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-08
 5/5
Oky
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.