Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda MX-5 IV (ND__) 1.5 (ND2E, ND5R) (2015.06-???) 131km » 82-0066 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Iv (nd__) 1.5 (nd2e, Nd5r) (2015.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 82-0066 MAXGEAR

82-0066 Zacisk hamulca MAXGEAR
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

82-0066

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica tłoka [mm]57
Szerokość wewnętrzna [mm]75
System hamulcowyATE
MateriałŻeliwo
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
nr EAN5901619530139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0066 MAXGEAR

ZACISK HAM. OPEL P. ASTRA G/H 98- PR
numery OEM:
OPEL      5 42 274
OPEL      5 42 292
OPEL      5 42 472
OPEL      90540167
OPEL      91 92 455
OPEL      93173732
OPEL      93176427
OPEL      93190648
SAAB      46 11 562
SAAB      48 38 975
SAAB      50 55 421
VAUXHALL      90540167
VAUXHALL      93176427

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0066 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0066 MAXGEAR:

Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
PIOTR, WARSZAWA
2023-05-12
 5/5
Pasuje i działa lepiej od zregenerowanego
Rafał, Łódź
2023-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-17
 5/5
Ok
Jacek, Wizna
2023-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu