Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) (1998.08-2000.04) 72km » VO-AX-8286 moog
wybrany samochód: 
Mazda Demio (dw) 1.3 I 16v (dw3w) (1998.08-2000.04) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286 MOOG

VO-AX-8286 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog VO-AX-8286
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286
VO-AX-8286
moog VO-AX-8286 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286 moog
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-AX-8286

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]358
Średnica 1 [mm]14
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]45
Szerokość opakowania [cm]5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5010874765153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 358mm) pasuje do: AUDI A3, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-2.8 09.96-12.10
numery OEM:
AUDI      1H0 422 803 -
AUDI      1H0 422 804 -
AUDI      1J0 422 807
AUDI      1J0 422 807 A
SEAT      1H0 422 803 -
SEAT      1H0 422 804 -
SKODA      1H0 422 803 -
SKODA      1H0 422 804 -
SKODA      1J0 422 807
SKODA      1J0 422 807 A
VOLKSWAGEN      1H0 422 803 -
VOLKSWAGEN      1H0 422 804 -
VOLKSWAGEN      1J0 422 807
VOLKSWAGEN      1J0 422 807 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core VO-AX-8286 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.