Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.02702.58.0 pierburg

Pompa wodna 7.02702.58.0 PIERBURG

7.02702.58.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.02702.58.0
Pompa wodna 7.02702.58.0
7.02702.58.0
pierburg 7.02702.58.0 Pompa wodna
Pompa wodna 7.02702.58.0 pierburg
Pompa wodna 7.02702.58.0 pierburg
Pompa wodna 7.02702.58.0 pierburg
Pompa wodna 7.02702.58.0 pierburg
Pompa wodna 7.02702.58.0 pierburg
1,129.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.02702.58.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12,5
Średnica 1 [mm] 45,5
Średnica 2 [mm] 44,2
Techniczny numer informacyjny PI 1833
nr EAN 4028977859083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.02702.58.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: VOLVO S60 III, S90 II, V40, V60 II, V90 II, XC40, XC60 II, XC90 II, POLESTAR POLESTAR 1 2.0/2.0D/2.0H 05.14-

Pompa wodna 7.02702.58.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa wodna 7.02702.58.0 producenta PIERBURG

VOLVO

31368419, 31368715

numery OEM:
VOLVO      31368419
VOLVO      31368715
zamienniki:
7.02702.20.0
brak
PIERBURG
7.02702.25.0
brak
PIERBURG
7.02702.28.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa wodna 7.02702.58.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.02702.58.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
zobacz instrukcję montażu 7.02702.58.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.