Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel VIVARO B Autobus (X82) 1.6 CDTI (06) (2014.06-???) 140km » 7.06599.07.0 pierburg
wybrany samochód: 
Opel Vivaro B Autobus (x82) 1.6 Cdti (06) (2014.06-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej 7.06599.07.0 PIERBURG

7.06599.07.0 Pompa cieczy chłodzącej PIERBURG
pierburg 7.06599.07.0
Pompa cieczy chłodzącej 7.06599.07.0
7.06599.07.0
pierburg 7.06599.07.0 Pompa cieczy chłodzącej
1,050.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06599.07.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]22,3
Średnica 2 [mm]22,3
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łącznikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z osłoną gumową
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 7.06599.07.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej pasuje do: CHRYSLER PACIFICA, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V 3.6/3.6H 02.11-
numery OEM:
CHRYSLER      68237837AA
zamienniki:

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 7.06599.07.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 7.06599.07.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.