Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Dacia LOGAN pick-up (US_) 1.5 dCi (US0K) (2008.03-???) 68km » 7.06740.16.0 pierburg
wybrany samochód: 
Dacia Logan Pick-up (us_) 1.5 Dci (us0k) (2008.03-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.06740.16.0 PIERBURG

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06740.16.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.06740.16.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MAN TGE, AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V 1.0-Electric 11.09-
numery OEM:
AUDI      5G0 965 567
AUDI      5G0 965 569 F
AUDI      5Q0 121 599 M
AUDI      5Q1 121 599 M
SEAT      5G0 965 567
SEAT      5G0 965 569 F
SEAT      5Q0 121 599 M
SEAT      5Q1 121 599 M
SKODA      5G0 965 567
SKODA      5G0 965 569 F
SKODA      5Q0 121 599 M
SKODA      5Q1 121 599 M
VOLKSWAGEN      5G0 965 567
VOLKSWAGEN      5G0 965 569 F
VOLKSWAGEN      5Q0 121 599 M
VOLKSWAGEN      5Q1 121 599 M

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.06740.16.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.06740.16.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.