Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Kia PICANTO III (JA) 1.2 (2017.03-???) 84km » 7.06740.19.0 pierburg
wybrany samochód: 
Kia Picanto Iii (ja) 1.2 (2017.03-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WODY DB 1,5/1,6D M270/OM651 (DODATKOWA) 7.06740.19.0 PIERBURG

7.06740.19.0 POMPA WODY DB 1,5/1,6D M270/OM651 (DODATKOWA) PIERBURG

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06740.19.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12
Tryb pracyelektryczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY DB 1,5/1,6D M270/OM651 (DODATKOWA) 7.06740.19.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117), E T-MODEL (S212) 1.5D-Electric 12.10-
numery OEM:
FIAT      68254663AA
MERCEDES-BENZ      000 500 06 86
MERCEDES-BENZ      A 000 500 06 86
NISSAN      310505DA0A
JEEP      68254663AA
SMART      000 500 06 86
SMART      A 000 500 06 86
INFINITI      310505DA0A

Zastosowanie POMPA WODY DB 1,5/1,6D M270/OM651 (DODATKOWA) 7.06740.19.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WODY DB 1,5/1,6D M270/OM651 (DODATKOWA) 7.06740.19.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.