Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.07152.44.0 PIERBURG
AUDI | 074 121 004 | |
AUDI | 074 121 004 A | |
AUDI | 074 121 004 AV | |
AUDI | 074 121 004 AX | |
AUDI | 074 121 004 B | |
AUDI | 074 121 004 BX | |
AUDI | 074 121 004 F | |
AUDI | 074 121 004 FX | |
AUDI | 074 121 004 V | |
AUDI | 074 121 004 X | |
AUDI | 074 121 005 M | |
AUDI | 074 121 005 MX | |
AUDI | 074 121 005 N | |
AUDI | 074 121 005 NV | |
SEAT | 074 121 004 | |
SEAT | 074 121 004 A | |
SEAT | 074 121 004 AV | |
SEAT | 074 121 004 AX | |
SEAT | 074 121 004 B | |
SEAT | 074 121 004 BX | |
SEAT | 074 121 004 F | |
SEAT | 074 121 004 FX | |
SEAT | 074 121 004 V | |
SEAT | 074 121 004 X | |
SEAT | 074 121 005 M | |
SEAT | 074 121 005 MX | |
SEAT | 074 121 005 N | |
SEAT | 074 121 005 NV | |
SKODA | 074 121 004 | |
SKODA | 074 121 004 A | |
SKODA | 074 121 004 AV | |
SKODA | 074 121 004 AX | |
SKODA | 074 121 004 B | |
SKODA | 074 121 004 BX | |
SKODA | 074 121 004 F | |
SKODA | 074 121 004 FX | |
SKODA | 074 121 004 V | |
SKODA | 074 121 004 X | |
SKODA | 074 121 005 M | |
SKODA | 074 121 005 MX | |
SKODA | 074 121 005 N | |
SKODA | 074 121 005 NV | |
VOLVO | 271768 | |
VOLVO | 272419 | |
VOLVO | 274155 | |
VOLVO | 8692839 | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 A | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 AV | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 AX | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 B | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 BX | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 F | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 FX | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 V | |
VOLKSWAGEN | 074 121 004 X | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 M | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 MX | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 N | |
VOLKSWAGEN | 074 121 005 NV |
Zastosowanie Pompa wodna 7.07152.44.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 7.07152.44.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.