Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4028977917134 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.07152.45.0 PIERBURG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
078121004H, 078121004HX, 078121004J, 078121004JX, 078121004Q, 078121004QX, 078121006, 078121006X
078121004H, 078121004HX, 078121004J, 078121004JX, 078121004Q, 078121004QX, 078121006, 078121006X
078121004H, 078121004HX, 078121004J, 078121004JX, 078121004Q, 078121004QX, 078121006, 078121006X
AUDI | 078 121 004 H | |
AUDI | 078 121 004 HX | |
AUDI | 078 121 004 J | |
AUDI | 078 121 004 JX | |
AUDI | 078 121 004 Q | |
AUDI | 078 121 004 QX | |
AUDI | 078 121 006 | |
AUDI | 078 121 006 X | |
SEAT | 078 121 004 H | |
SEAT | 078 121 004 HX | |
SEAT | 078 121 004 J | |
SEAT | 078 121 004 JX | |
SEAT | 078 121 004 Q | |
SEAT | 078 121 004 QX | |
SEAT | 078 121 006 | |
SEAT | 078 121 006 X | |
SKODA | 078 121 004 H | |
SKODA | 078 121 004 HX | |
SKODA | 078 121 004 J | |
SKODA | 078 121 004 JX | |
SKODA | 078 121 004 Q | |
SKODA | 078 121 004 QX | |
SKODA | 078 121 006 | |
SKODA | 078 121 006 X | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 H | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 HX | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 J | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 JX | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 Q | |
VOLKSWAGEN | 078 121 004 QX | |
VOLKSWAGEN | 078 121 006 | |
VOLKSWAGEN | 078 121 006 X |
Zastosowanie Pompa wodna 7.07152.45.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 7.07152.45.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.