Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12,5 |
Średnica 1 [mm] | 20 |
Średnica 2 [mm] | 20 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną gumową |
nr EAN | 4028977934735 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.07223.03.0 PIERBURG
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
4H0965567, 4H0965567A, 4H0965569, 4H0965569A
AUDI | 4H0 965 567 | |
AUDI | 4H0 965 567 A | |
AUDI | 4H0 965 569 | |
AUDI | 4H0 965 569 A | |
SEAT | 4H0 965 567 | |
SEAT | 4H0 965 567 A | |
SEAT | 4H0 965 569 | |
SEAT | 4H0 965 569 A | |
SKODA | 4H0 965 567 | |
SKODA | 4H0 965 567 A | |
SKODA | 4H0 965 569 | |
SKODA | 4H0 965 569 A | |
VOLKSWAGEN | 4H0 965 567 | |
VOLKSWAGEN | 4H0 965 567 A | |
VOLKSWAGEN | 4H0 965 569 | |
VOLKSWAGEN | 4H0 965 569 A | |
FAW-AUDI | 4H0 965 569 A | |
FAW-VW | 4H0 965 567 | |
FAW-VW | 4H0 965 567 A | |
FAW-VW | 4H0 965 569 | |
FAW-VW | 4H0 965 569 A | |
SVW | 4H0 965 567 | |
SVW | 4H0 965 567 A | |
SVW | 4H0 965 569 | |
SVW | 4H0 965 569 A |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.07223.03.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.07223.03.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.