Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Citroën C2 ENTERPRISE (JG_) 1.4 HDi (2003.11-2005.04) 69km » 7.07223.05.0 pierburg
wybrany samochód: 
Citroën C2 Enterprise (jg_) 1.4 Hdi (2003.11-2005.04) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.05.0 PIERBURG

7.07223.05.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) PIERBURG
pierburg 7.07223.05.0
Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.05.0
7.07223.05.0
pierburg 7.07223.05.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej)
391.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.07223.05.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12,5
Tryb pracyelektryczny
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.05.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C8, A7, Q2, Q3, Q5, TT, CUPRA FORMENTOR, LEON 1.0-Electric 09.12-
numery OEM:
AUDI      04L 965 567
PORSCHE      9A7 965 567 00
SEAT      04L 965 567
SKODA      04L 965 567
VOLKSWAGEN      04L 965 567

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.05.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.05.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.