Napięcie [V] | 12,5 |
Średnica 1 [mm] | 21 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | ze śrubami |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Szerokość całkowita [mm] | 68 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07224.01.0 PIERBURG
TESLA | 1088245-00-H | |
TESLA | 1088245-00-I | |
TESLA | 1088245-00-K | |
TESLA | 1133851-00-G | |
TESLA | 1492611-00-A | |
TESLA | 1492611-S0-A | |
TESLA | 1619322-00-C | |
TESLA | 1619322-S0-C |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07224.01.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07224.01.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.