Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.08002.06.0 PIERBURG
AUDI | 06H 121 601 H | |
AUDI | 06H 121 601 L | |
AUDI | 06H 121 601 P | |
PORSCHE | 9A7 121 601 10 | |
SEAT | 06H 121 601 H | |
SEAT | 06H 121 601 L | |
SEAT | 06H 121 601 P | |
SKODA | 06H 121 601 H | |
SKODA | 06H 121 601 L | |
SKODA | 06H 121 601 P | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 601 H | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 601 L | |
VOLKSWAGEN | 06H 121 601 P | |
LAMBORGHINI | 06H 121 601 P | |
BENTLEY | 06H 121 601 P | |
FAW-AUDI | 06H 121 601 H | |
FAW-AUDI | 06H 121 601 L | |
FAW-VW | 06H 121 601 H | |
FAW-VW | 06H 121 601 L | |
FAW-VW | 06H 121 601 P |
Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.08002.06.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.08002.06.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.