Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Buick CENTURY Kombi (4_35) 3.0 (1981.10-1983.08) 111km » 7.08692.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Buick Century Kombi (4_35) 3.0 (1981.10-1983.08) 111km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 PIERBURG

7.08692.02.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.08692.02.0
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0
7.08692.02.0
pierburg 7.08692.02.0 Dodatkowa pompa wodna
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 pierburg
203.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.08692.02.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 7 (F01, F02, F03, F04), X3 (F25), X4 (F26), X5 (F15, F85) 2.0D/3.0D 02.08-07.19
numery OEM:
BMW      11 53 8 511 748
BMW      8 511 748
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.08692.02.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.