Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Dacia SANDERO III 1.0 TCe 110 (2022-???) 110km » 7.10102.01.0 pierburg
wybrany samochód: 
Dacia Sandero Iii 1.0 Tce 110 (2022-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.10102.01.0 PIERBURG

7.10102.01.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
343.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10102.01.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
nr EAN4028977927232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.10102.01.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 7 (F01, F02, F03, F04), ROLLS-ROYCE DAWN, GHOST I, WRAITH 2.0D-6.6 02.08-
numery OEM:
BMW      64 11 9 167 206
BMW      64 11 9 183 714
BMW      64 11 9 230 236
BMW      64 11 9 230 237
BMW      9 167 206
BMW      9 183 714
BMW      9 230 236
BMW      9 230 237
ROLLS-ROYCE      64 11 9 167 206
ROLLS-ROYCE      64 11 9 183 714
ROLLS-ROYCE      64 11 9 230 236
ROLLS-ROYCE      64 11 9 230 237
ROLLS-ROYCE      9 167 206
ROLLS-ROYCE      9 183 714
ROLLS-ROYCE      9 230 236
ROLLS-ROYCE      9 230 237
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.10102.01.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.10102.01.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.