Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Daimler 2.8 - 5.3 Double Six / Vanden 5.3 (1973.09-1975.05) 253km » 7.10102.04.0 pierburg
wybrany samochód: 
Daimler 2.8 - 5.3 Double Six / Vanden 5.3 (1973.09-1975.05) 253km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.10102.04.0 PIERBURG

7.10102.04.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
251.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10102.04.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.10102.04.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A6 C7, A7, A8 D4, BENTLEY CONTINENTAL, FLYING SPUR 4.0/4.0ALK 09.11-
numery OEM:
AUDI      079 965 561
AUDI      079 965 561 A
VOLKSWAGEN      079 965 561
VOLKSWAGEN      079 965 561 A
BENTLEY      079 965 561
BENTLEY      079 965 561 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.10102.04.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.10102.04.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.