Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) EVO VIII - FQ-300 (CT9A) (2003.04-2004.04) 309km » 7.10102.05.0 pierburg
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vii (cs_a, Ct_a) Evo Viii - Fq-300 (ct9a) (2003.04-2004.04) 309km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa 7.10102.05.0 PIERBURG

7.10102.05.0 Pompa PIERBURG
419.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10102.05.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Techniczny numer informacyjnyPI 1877

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa 7.10102.05.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C6, A6 C6, A6 C7, A7, A8 D4, Q5, Q7, VW AMAROK, TOUAREG 1.8-6.3 05.04-09.18
numery OEM:
AUDI      059 121 012 B
AUDI      06D 121 601
SEAT      059 121 012 B
SEAT      06D 121 601
SKODA      059 121 012 B
SKODA      06D 121 601
VOLKSWAGEN      059 121 012 B
VOLKSWAGEN      06D 121 601
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa 7.10102.05.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa 7.10102.05.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.10102.05.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.