Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.8 (1997.12-2000.05) 180km » 7.10942.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.8 (1997.12-2000.05) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.10942.02.0 PIERBURG

7.10942.02.0 Pompa wodna PIERBURG
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10942.02.0

dostawca:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Ø koła pasowego [mm]54,4
nr EAN4028977931970
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.10942.02.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MAN TGE, SKODA OCTAVIA III, VW ARTEON, ARTEON SHOOTING BRAKE, BEETLE, CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN, CADDY IV 1.6D/2.0D 05.10-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      04L 121 011 H
VOLKSWAGEN      04L 121 011 HX
VOLKSWAGEN      04L 121 011 M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.10942.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.10942.02.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.