Średnica 1 [mm] | 44,7 |
Średnica 2 [mm] | 38,4 |
Średnica 3 [mm] | 32,4 |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Ø koła pasowego [mm] | 68 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.12.0 PIERBURG
MERCEDES-BENZ | 274 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | 274 200 06 01 | |
MERCEDES-BENZ | 274 200 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | 274 200 14 07 | |
MERCEDES-BENZ | A 274 200 03 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 274 200 06 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 274 200 08 00 | |
MERCEDES-BENZ | A 274 200 14 07 | |
NISSAN | 21010-93C3N | |
NISSAN | 21010-HG00C | |
NISSAN | 21010-HG00G | |
INFINITI | 2101093C3N | |
INFINITI | 21010HG00C | |
INFINITI | 21010HG00G |
Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.12.0 PIERBURG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.12.0 PIERBURG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.