Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel COMBO Furgon/minivan (X12) 1.6 CDTI (B05) (2015.04-???) 120km » 7.10942.15.0 pierburg
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan (x12) 1.6 Cdti (b05) (2015.04-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.15.0 PIERBURG

7.10942.15.0 Pompa cieczy chłodzącej PIERBURG
pierburg 7.10942.15.0
325.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10942.15.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracypneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałem montażowym/ mocującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2ze śrubami
Średnica koła łopatkowego [mm]62,5
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.15.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: BMW 3 (F30, F80), 5 (G30, F90), 7 (G11, G12) 1.6-6.6 07.15-
numery OEM:
BMW      11 51 7 644 810
BMW      11 51 8 638 494
BMW      7 644 810
BMW      8 638 494
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.15.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa cieczy chłodzącej 7.10942.15.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.