Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mercedes-benz SPRINTER 5-t Furgon (B906) 515 CDI (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 150km » 7.31081.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Furgon (b906) 515 Cdi (906.653, 906.655, 906.657) (2006.06-2009.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.31081.02.0 PIERBURG

7.31081.02.0 Pompa wodna PIERBURG
706.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.31081.02.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Ilość połączeń1
Średnica 1 [mm]30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.31081.02.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: PORSCHE 911, 911 TARGA, BOXSTER 2.5-3.6 09.96-08.05
numery OEM:
PORSCHE      996 106 011 51
PORSCHE      996 106 011 53
PORSCHE      996 106 011 54
PORSCHE      996 106 011 55
PORSCHE      996 106 011 56
PORSCHE      996 106 011 57

Zastosowanie Pompa wodna 7.31081.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.31081.02.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.